------------------------ The Moon Project Patch 2.0 Dziennik zmian ------------------------ ED - Laser jest silniejszy przeciwko budynkom - Wymyślenie niewidzialności zajmuje więcej czasu - Ciężkie rakiety zadają więcej uszkodzeń i mają więcej amunicji (naziemne i lotnicze) - Ciężkie rakiety wymyślają się szybciej - Miner może mieć tylko 1 osłonę - Miny wyrządzają więcej uszkodzeń - Centrum kontroli rakiet nie potrzebuje amunicji (BMR) - Centrum kontroli rakiet (BMR) jest droższe - Centrum kontroli rakiet z silosami jest wytrzymalsze i ma lepszy pancerz - Wymyślenie bombowców trwa dłużej - Pamir 3 może posiadać osłony 100 - Scout (helikopter zwiadowczy) został dodany (nie odkrywa on jednostek zamaskowanych!) - Artyleria stacjonarna jest droższa i słabsza - Wynalezienie Artylerii stacjonarnej następuje po budynkach obronnych - Budynek SDI (obrona przeciw BMR) dodany (broni także przed plazmą) - centrum wynalazków jest trochę tańsze - Gruz kopie wolniej - Wymyślenie lekkich pojazdów lotniczych trwa dłużej - Wymyślenie lekkiego jony trwa dłużej - Wołga jest wytrzymalsza, ale droższa - Artyleria jeżdżąca strzela wolniej i jest droższa - Artyleria jeżdżąca buduje się dłużej - Wytrzymałość małej wieży zwiększona - Budynki mają mniej amunicji - Fabryka pojazdów ma 25% pancerz - Wynalezienie naprawy trwa krócej (Pojazd przejmujący budynki pozostaje bez zmian) - Działo wstrząsowe buduje się szybciej - Zmieniona cena osłon 1 i 2. LC - Ciężkie rakiety zadają więcej uszkodzeń i mają więcej amunicji (naziemne i lotnicze) - Ciężkie rakiety wymyślają się szybciej - ulepszenie wydobycia (dodaje 10 procent) - Ksylit jest pojedynczym wynalazkiem - Ksylit kosztuje o około 2500 CR taniej - Baterie kosztują 1000 CR - Centrum kontroli pogody ma pancerz i jest tańsze - Baterie słoneczne spadają 100% szybciej - Działo elektryczne 2 zadaje więcej obrażeń - Gniazda mogą użyć detektorów i regeneratorów - Tylko Lunar 3 może użyć osłon - Lunar 3 może użyć osłon 500 - Lunar jest trochę wolniejszy - Lunar, Moon i FG kosztują około 100 CR więcej - Plasma Projector został dodany do wynalazków - Crater jest wytrzymalszy - Crusher buduje się dłużej ale kosztuje mniej - Ciężkie działo soniczne buduje się krócej, ale kosztuje więcej - Lekkie działo soniczne buduje się krócej - New Hope jest wynalazkiem po Moon 3 - FatGirl wymyśla się dłużej - Artyleria stacjonarna jest droższa i słabsza - Wynalezienie Artylerii stacjonarnej następuje po budynkach obronnych - Guardian kosztuje 1000 CR - Defender ma 800 hp i 75% pancerz - SDI (obrona przeciw BMR) jest szybsze i broni przeciw plazmie BMR - SDI kosztuje mniej - SDI ma 25% pancerz - Phobos jest wytrzymalszy - Phobos z możliwością odkrywania zamaskowanych pojazdów musi zostać wynaleziony - Elektrownie mają ograniczony zasięg - Wymyślenie lekkich pojazdów lotniczych trwa dłużej - Mobilna Artyleria jest pojedynczym wynalazkiem - Bombowce wymyślają się dłużej - Gniazdo jest wytrzymalsze - Budynki maja mniej amunicji - Centrum produkcyjne ma 25% pancerz - Regenerator wymyśla się krócej (Pojazd przejmujący budynki pozostaje bez zmian) - Regenerator II jest dodany do drzewa wynalazków - Działo wstrząsowe buduje się szybciej - Zmieniona cena osłon 1 i 2. UCS - Wieża radarowa dodana (załączona do wynalazku pierwszego generatora maskującego) - Wymyślenie radaru jest szybsze - Wieże i Budynki używają lekkiego działa - Ciężkie działo wyrządza więcej strat - Lekkie działo ma mniej amunicji - Tiger 3 może używać osłon 100 - Scout (helikopter zwiadowczy) został dodany (nie odkrywa on jednostek zamaskowanych!) - Ciężkie granaty strzelają wolniej, maja mniejszy zasięg i są droższe - Lekkie granaty strzelają wolniej, żądają więcej uszkodzeń i lepiej trafiają - Wyrzutnia lekkich granatów ma więcej amunicji - Miner może mieć tylko 1 osłonę - Miny wyrządzają więcej uszkodzeń - Ciężkie rakiety zadają więcej uszkodzeń i mają więcej amunicji (naziemne i lotnicze) - Ciężkie rakiety wymyślają się szybciej - Lekkie rakiety Pantery/Jaguara sa lepsze - Centrum wynalazków jest tańsze - Centrum kontroli plazmy jest droższe i wymyśla się dłużej - Samoloty z plazmą wymyślają się dłużej i są słabsze - SDI (obrona przeciw BMR) jest szybsze i broni przeciw plazmie BMR - SDI kosztuje mniej - SDI ma 25% pancerz - Artyleria stacjonarna jest droższa i słabsza - Wynalezienie Artylerii stacjonarnej następuję po budynkach obronnych - Salamander jest słabszy, kosztuje więcej i może używać osłony 1 - AA Plazma wymyśla się krócej - Termit II jest droższy - Latający termit III jest do wynalezienia za Termitem II - Bombowce wymyślają się dłużej - Wytrzymałość małej wieży zwiększona - Budynki mają mniej amunicji - Fabryka pojazdów ma 25% pancerz - Wynalezienie naprawy trwa krócej (Pojazd przejmujący budynki pozostaje bez zmian) - Działo wstrząsowe buduje się szybciej - Zmieniona cena osłon 1 i 2. Znalezione Bugi - Brama silosu ED BMR się nie otwiera - Silos rakietowy nazywa się Plasmacannon (działo plazmowe) - Nie można użyć skrótu do wynalezienia lepszego termita - Musisz samemu złożyć Scouta