Polanie II Zmiany w wersji 1.2: Rozszerzenie trybu RPG: - 120 nowych, unikalnych broni i przedmiotów magicznych. - Ulepszony system dystrybucji punktów doświadczenia. - Nowe potwory. Poprawiony błąd: - W trybie RPG możliwe było stworzenie niesmiertelnego łucznika. Znane problemy: - EarthNet: Jeśli w grze RPG gracz, który utworzył grę opuści ją i serwerem zostanie gracz z systemem Windows XP, to taka gra przestanie być widoczna na liście gier. Inni gracze nie będą mogli do niej dołączyć. Gra stanie się z powrotem widoczna, gdy serwerem zostanie gracz z innym systemem. Zmiany w wersji 1.1: UWAGA: Po zainstalowaniu wersji 1.1 wszystkie postacie z trybu RPG zostaną zredukowane do poziomu 0. Wszystkie przedmioty oraz pieniądze posiadane przez te postacie zostaną umieszczone w specjalnych magicznych skrzyniach. UWAGA: Po uruchomieniu wersji 1.1 zostanie zmieniony format postaci z trybu RPG. W związku z tym niemożliwe będzie uruchomienie tych postaci z wcześniejszymi wersjami gry. Nowe elementy gry: - Możliwość dołączania się do istniejących gier sieciowych. - Każdy gracz w trybie RPG posiada własną magiczną skrzynię, w której może przechowywać swoje przedmioty. Dzięki temu można mieć więcej przedmiotów niż jego postać może unieść. Skrzynie są zawsze zlokalizowane w pobliżu punktu startowego. - Na EathNecie można tworzyć kanały zabezpieczone hasłem. - W trybie RPG, symbol postaci prowadzonej przez gracza ma inny kolor na minimapie. Dzięki temu łatwo jest odróżnić własną postać od postaci innych graczy. - W EarthNecie wyświetlane są dodatkowe informacje na temat dostępnych gier (ilość graczy, pseudonimy graczy, nazwy ich postaci oraz poziom ich postaci) - Postać stworzona czarem "Lustrzane odbicie" ma wokół siebie niebieskie iskierki. Dzięki temu łatwo jest odróżnić ją od oryginału. Iskierki są widoczne tylko dla właściciela. - Magiczne eliksiry zostały usunięte z edytora, aby uniemożliwić oszukiwanie. - Wszystkie funkcje konsoli zostały wyłączone, aby uniemożliwić oszukiwanie. Zmiany w trybie RPG: - Łowca jest znacznie silniejszy. Dodatkowo szybciej biega. - Włócznik jest znacznie silniejszy. - Barbarzyńca jest słabszy na wyższych poziomach doświadczenia. - Rycerz jest słabszy na wyższych poziomach doświadczenia. - Zdobycie poziomów doświadczenia powyżej 30 wymaga dużo więcej punktów doświadczenia, niż poprzednio. - Poziomy czarów są przypisane do odpowiednich poziomów doświadczenia. - Czary "Skamienienie" nie działają na innych graczy. - Czar "Przyzwanie demona" trwa krócej. - Czar "Skamienienie" trwa krócej. - Wszystkie pułapki są dużo bardziej efektywne i ważą mniej. - Umiejętność dowodzenia rycerza ma wpływ na innych graczy. - Udźwig postaci magicznych rośnie wraz ze wzrostem ich siły magicznej. Poprawione błędy: - Mnożenie przedmiotów w grze sieciowej poprzez ich wyrzucanie i rozłączanie się z serwerem. - Kilka zestawów dawało ochronę na poziomie 100%. Znane problemy: - EarthNet: Jeśli w grze RPG gracz, który utworzył grę opuści ją i serwerem zostanie gracz z systemem Windows XP, to taka gra przestanie być widoczna na liście gier. Inni gracze nie będą mogli do niej dołączyć. Gra stanie się z powrotem widoczna, gdy serwerem zostanie gracz z innym systemem.